Monday, June 29, 2009

♥忙碌的生活♥

刚刚12点刚从佛堂回到家
还蛮开心的
我又可以开始我的跳舞生涯
虽然只是可能到这个年尾
表演结束后
所有的练习也会停止
所以我想好好地珍惜这段时间
肯定会比以前忙碌,辛苦
但是我想这应该也是值得的!
好长一段时间没来blog了
最近真的有点忙
做Assignment,跑佛堂,跳舞
全部东西好像一下子出现那样
Assignment 好像完全做不完似的
根本没时间让我们休息
嗯...可能就是所谓的 college生活吧~
Honeymoon Diploma过去了..
就像Garfield所说的,我们已经算是大学生了..
上个星期生病了
根本没时间去看医生
结果给大家“轰炸”了 >.<
因为最近很流行H1N1嘛..
谢谢我的傻佬啦 =)
还有他的妈妈,一直催他带我去
不然的话可能也不晓得何时才可以看医生
在等着我看病 =)
结果药就快吃完了
咳嗽也没完全地好回
但是真的比之前好很多啦~
其实近来节目蛮多的
因为又蛮多朋友生日
但是呢,因为没什么时间
所以也少上来了..
唉..有好多东西要烦..
assignment,家人,佛堂..
我就快疯了~
人也变得有点"hang"了..

3 comments:

  1. congratulation~ you are chosen to be one of the six. add oil oh~ (haih didn't practise la me =S)

    you sick also? me too eh. cough ar running nose ar everyone so scared ==" keep on asking me go see doctor but i don't want cuz no big deal, and don't want waste money. lol. now just left coughing. you take care oh~ (my bf never take me to see doctor de ==")

    ReplyDelete
  2. I'm kinda shock to get chosen,but i think i'm juz lucky la, i didnt practise also >.< Almost everyday assign, how to practise? some more need to go to temple,langsung tak ada masa XD

    yealo, but now juz a lil cough..all my friends also ask me go see doctor, then wait till hav time only go lo, since they all so scared i got H1N1 =P

    my bf is kena paksa then only will take me go and see doctor, if not i think he oso duwan take me geh lo~ haha

    ReplyDelete
  3. i super hang liao lor.. assignment till now man!! whole night no sleep.. LOL.. faster say i very geng eh XD

    ReplyDelete